• ny_back

BLOG

O se ato lauiloa e mafai ona faʻaalia se lagona faʻalelei, faʻafefea ona faʻafetaui le ato pe a ofuina se peleue?

1. Ofu umi + ato laiti;
E tele sitaili o peleue, puʻupuʻu ma umi, tatala ma faʻafefe, ma e iai foʻi faʻailoga.E tusa lava po o le a le sitaili, o le sitaili umi e sili ona taatele, aua e naʻo le manaʻomia o le nonoa o se fusi i le puimanava, lea e mafai ona faʻaalia ai le faʻafefe o tamaʻitaʻi, ma e le faigofie ona faʻamalosi.

O se peleue umi, afai lava e talafeagai le sitaili ma le lanu e fetaui, o le a foliga faʻalagona, ma o le ai ai se lagona faʻaonapo nei pe a ofuina i luga o le tino, ma o le a sili atu le matagofie pe a faʻafetaui ma se tamaʻi. taga.faiga masani.O le tele o peleue e fai si tele, ae o le filifiliga o tamaʻi ato e mo le teuteuga.I le taimi lava e tasi, o lenei tamaʻi ato e mafai foi ona faʻaogaina le ofuina o lavalava e sili atu ona manaia ma sili atu ona faʻaogaina.

2. Ofu umi + ato tele;
O le mea moni, e mafai ona tatou tuʻufaʻatasia nisi mea faʻapipiʻi faʻatasi ma o tatou lavalava, aua o lenei ituaiga uiga totoa o le a tosina mai ai tagata.I se faʻatusatusaga, o le peleue ma le tamaʻi ato e foliga sili ona mataʻutia ma manaia.

O tama'i ato e masani ona fa'asino i le sitaili lapo'a."Oversize" o se sitaili i le faʻapipiʻiina o lavalava, lea e tasi le tele e sili atu le maualuga ma sili atu i le tele nai lo le vaega lautele, ma o le faʻafeagai o le talafeagai poʻo le faʻaleleia o le tagata lava ia ma le faʻaleleia o le tagata lava ia.E le gata i lea, o le Oversize design style foi o se uo tama, e foliga tele tele ma e le fetaui lelei.I aso nei, o loʻo faʻatuputeleina le lapoʻa tele, faʻatasi ai ma uiga faʻaalia ma sitaili, ma se faʻataʻitaʻiga laʻititi ma faʻalelei ofu.

Mo tamaitai i le fasefulu tausaga, o se ofu malulu ma se ato tele o le a maua ai e tagata se faʻaaliga manino.O le tama'ita'i numera tasi i le ata o lo'o ofuina se peleue fulufulu lanu enaena.O le lanu e faigofie ma fou, ae e fai si maotua ma faigofie.O lo'o ia amoina se ato lanu zong i luga o ona tauau.O le lanu e matagofie, lea e naʻo le faʻatumuina o le leai o se peleue, e sili atu ona felanulanuaʻi lanu ma faʻapipiʻi.

O ato lapo'a e faigofie ona fa'aoga, e tele mea e mau ai, ma e mafai fo'i ona lolomi i 'ie eseese.E matua taʻitoʻatasi lava i latou, ma e fiafia i ai tagata mamanu totonu ma fashionistas.O lona mamanu fua ma le le taofiofia, faʻapea foʻi ma lona tuʻufaʻatasia atoatoa ma laʻei eseese, e manaʻomia ai i vaitau uma.

3. Ofu umi enaena uliuli + ato lanu;
O le lanu o le peleue e mafai ona faigofie ona vaevaeina i le lanu uliuli ma le lanu malamalama.O le mamafa o le lanu, o le sili atu ona le faʻamaonia ma le mautu e foliga mai.Ma e mafai foi ona aumaia se aafiaga slimming taua i tulaga o aafiaga vaaia.Ae o loʻo i ai foʻi se faʻaletonu, o lona uiga, afai e le mafai ona latou galulue faʻatasi, o le a maua ai e tagata se lagona mataga.Afai e te faʻaopoopoina ni lanu susulu i lenei taimi, e faigofie ona e faʻaleleia lenei faʻaletonu ma le faigofie, ma faʻaopoopo sina malamalama i le ofu atoa.
Lanu e faasino i lanu susulu, e pei o le mumu, caramel, moli lanumoana, lanu meamata, ma isi mea. O nei lanu e matua pupula ai tagata.O lanu viia e masani lava ona maualuga le eseesega ma maualuga-mama.

O le teine ​​o loʻo i le ata o loʻo ofuina se peleue lanu efuefu ma se ofu lanu efuefu cashmere i totonu ma se pea seevae paʻu uliuli i lalo.E foliga aulelei ma faigofie.E fetaui lelei lona ofu, ae e maua ai e tagata se lagona faigofie.O lana ato e mumu sesega, lea e foliga tumu ai o ia i le aulelei.O tamaitai i le amataga o le fasefulu o latou tausaga o le a foliga laiti pe a ofuina ia ituaiga o lavalava, ma o le a latou le foliga vaivai.

4, ofu uumi felanulanua'i + ato uliuli;
Mo peleue taumalulu, afai e te le manaʻo e ofuina enaena uliuli, ona faʻaaoga lea o se peleue lanu malamalama.O lanu mama e sili atu le susulu ma sili atu le malu nai lo lanu pogisa.Faʻatasi ma se peleue lanu malamalama, e mafai ona faʻafefeteina ma matagofie lona paʻu.

Ae ui i lea, o le sili atu ona matagofie o le peleue, o le tele foi lea o le manaʻomia o se ata o se teine ​​e pulea vave ai.O le mea lea, e tatau ona tatou gauai faʻapitoa i le filifilia o mea faʻaoga, ma filifili mea lanu uliuli e faʻafefe ai le vevela o le lanu.O le teine ​​o loʻo i le ata o loʻo ofuina se peleue samasama samasama, e foliga sili atu ona talavou.O lo'o ofuina se ato uliuli, o se pea o mata uliuli, o se pea seevae uliuli, o se ofutino lanumeamata uliuli, ma se peleue samasama-pa'epa'e, e maua ai e tagata se foliga matua.O le aura o tifiga o loʻo faʻafefe.

ato kolosi


Taimi meli: Mati-03-2023