• ny_back

BLOG

O le ato tau'au po'o le ato lima o le fea e sili atu ona fa'alelei?

O le ato tau'au po'o le ato lima o le fea e sili atu ona fa'alelei?
E tofu teineiti uma ma le tele o ato e sili ona fiafia i ai, ma e masani ona tele a latou ato i totonu o latou laʻei, aua o le tele o teine ​​e iai le masani o le aoina o ato.A o mai nisi faʻailoga ma se ato fou, latou te masani E tele lanu, ma o teineiti e fiafia i ato e manaʻo moni lava e mafai ona aoina ato uma.
E tele sitaili o ato, e pei o ato tauau, ato lima, ato faafafa, ma isi, e tele ituaiga, ma o nisi taimi e le o se filifiliga lelei.Afai e te manaʻo e fai atu i le va o le ato tauau ma le ato lima, lea e mafai e se tasi ona faʻaleleia le lagona o le laiga, ona ou manatu lea e mafai e le ato lima ona faʻaleleia le lagona o le laiga.
Sei o tatou talanoa pe aisea e mafai ai e ato lima ona faʻaleleia le lagona o tifiga.
1. O le ato tauau e masani tele
Talu ai ona o le ato tauau e sili atu ona faigofie e faʻaoga, e naʻo le tauʻau e manaʻomia, e faʻasaʻoloto ai lima uma e lua ma faʻafeiloaʻi e le tele o tagata.E pei ona taʻu mai e le igoa, o le ato lima o loʻo uu i le lima, o lea o le a nofo ai ia le itiiti ifo ma le tasi le lima, ia ave E le tele ni tagata, ma o le numera o tagata e faʻaaogaina ato tauau e masani lava, ma le numera o tagata e faʻaaogaina. ato lima e sili atu ona fa'apitoa, ma e mafai ona sili atu ona atagia mai ai le uiga o tifiga.
Lona lua, e mafai e le ato lima ona faʻaleleia le aura
Afai e savavali ni fafine se toʻalua i le taimi e tasi, o le tasi ma le ato lima ma le isi ma le ato tauau, i lalo o tulaga tutusa, o le tagata o loʻo uuina le ato lima e mautinoa lava e sili atu le aura, ma o lenei ituaiga aura o le a fausia ai foi se aura.O lenei uiga fa'alelei e fa'aalia ai le to'a ma le to'a o tagata, o lona uiga o le uuina o se ato lima i le lima e sili atu ona fa'alelei nai lo le ato tauau i luga o le tauau.
Tolu, o le ato tauau o le a faʻaumatia le uiga
E masani lava o tagata taʻutaʻua ma tagata taʻutaʻua e leai se ato tauau e tasi pe a auai i gaoioiga taua, ae naʻo se tamaʻi ato lima.O sea taga lima e mafai ona sili atu ona faʻamaonia uiga aulelei ma tamalii o tagata.O le ato tauau o le a matua uiga ese ma o le a faʻaumatia ai uiga o le tagata, ma o le ato lima o le a fetaui lelei ma lavalava.

Taga Tote Pa'u Tele

 


Taimi meli: Oke-14-2022