• ny_back

BLOG

Aoao oe e filifili le ato lima sa'o mo oe

Aoao oe e filifili le ato lima sa'o mo oe
Fai mai le upu, tasi le laau, tasi le tino, tasi le fuga, tasi le lalolagi.O le mea moni, o a tatou ato fafine o lo tatou lalolagi itiiti foi.O le sitaili o le ato e fiafia i ai tamaitai ma mea i totonu e mafai ona atagia ai uiga o se tamaitai.O lea la, e tatau faapefea ona filifilia taga a fafine?
1. Filifili e tusa ai ma le maualuga:
1. Afai o le maualuga o se teine ​​e tusa ma le 1.7 mita, e tatau ona ia filifilia se ato ma le umi faʻasaʻo e tusa ma le 60cm, ia lava e fetaui ma se mekasini;
2. Afai o le maualuga o teineiti e i lalo ole 1.6 mita, e tatau ona latou filifilia se ato e iai le umi fa'alava e tusa ma le 50cm, ina ia mafai ona fa'alautele le vaega o le tino.
Lona lua, e tusa ai ma le tino e filifili:
1. O teine ​​e uumi ma paee, teine ​​ma lenei tino e mafai ona fai mai o le tele o sitaili o ato e sili atu ona faʻaogaina, ma o le tele o ato lima, ato tauau, ma ato ato e mafai ona pulea, ae afai e moni Afai e te manaʻo e ave. se tamaʻi ato tamaʻi, taumafai e filifili se filifili ma se filifili umi ma fetuunai mai tauau i le puimanava.
2. Mo teineiti laiti ma pupuni, taumafai e filifili se tamaʻi ato, se ato tauau lapoa poʻo se pakete pakete, lea o le a faʻaalia ai lau ata e pupuu ma faʻafefe.
3. O tamaʻitaʻi e iai se foliga pupuni e mafai ona filifili se ato a fafine ma se mamanu faʻapipiʻi, taumafai e aua le filifilia se faʻailoga sikuea, aua o le ato a tamaʻitaʻi faʻatasi ai ma le pupuni o le a sili atu lou vaʻaia, ma taumafai e aua le filifilia se foliga e laʻititi tele. O ato a tama'ita'i, o le mea lea e te foliga ga'o ai.
Tolu, e tusa ai ma le taimi e filifili ai:
1. Ato mo le faʻaoga i aso uma: E mafai ona e filifilia se lapoʻa lapopoa, aua e mafai ona e tuʻuina nisi mea pe a e alu i fafo.
2. Ato mo taimi aloaʻia: E tatau ona e faʻatau se ato e sili atu meafaitino ma paʻu.E pei o le alu i se tafaoga faamasani, faatasitasi ma uo teine, auai i se pati aso fanau, ma isi, o le lelei ma le gaosiga e fai si maualuga-maualuga o lau filifiliga poto.
O ato teine ​​uma e mafai ona atagia ai uiga ma uiga o se teine.O le mea e fetaui ma oe e sili ona lelei.E te le tau fa'atusatusa tele i le tau.E atamai le filifilia o le ato e fetaui ma oe e tusa ai ma ou lava tulaga tau tamaoaiga.
Fa, fa'atauga o ato a tama'ita'i:
O le ato e sili atu ona aulelei ma fetaui lelei.O le sitaili plaid o le a le alu ese lava ma e mafai ona tuʻufaʻatasia ma se laʻititi laʻititi poʻo se jeans.
2. O mea e mafiafia, o le lanu e leai se chromatic aberration, o le sipi e lamolemole, o le galuega e lelei, e mafai ona uu ai le tele o mea, se faamalu laitiiti, se telefoni feaveai, ma se fagu pepe e mafai ona faigofie ona tuu i lalo, o lo'o iai tama'i taga i totonu e mafai ona tu'u eseese mea laiti, amo i tua.
3. O le lanu uliuli e tele, e mafai ona faʻaoga mo tafaoga i aso uma ma taimi aloaʻia.
Filifili le DICHOS, o le ae maua taga fa'amalieina

Atofa'i Ulua'i Crossbody


Taimi meli: Oke-18-2022